Home » Potrošačica  »  Prava potrošača
Prava potrošača

Poštovani,

Udruga Potrošačica – društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske u suradnji s Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti i Općinom Brod Moravice organizira javnu tribinu Prava potrošača. Putem javne tribine potrošači će se educirati i informirati o nizu aktualnih tema. Ovo ljeto je na snagu stupio novi Zakon o elektroničkim komunikacijama. Što se je sve promijenilo tim zakonom, kako ispravno prijaviti kvar/smetnje nadležnoj službi operatora, može li potrošač raskinuti ugovor bez plaćanja naknade ako teleoperater ne može pružiti kvalitetu usluge? samo su neka od pitanja na koje će odgovor dati služba za korisnike Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti. Anita Budimir, Viši stručnjak za zaštitu korisnika i Ivana Tojčić, stručnjak za zaštitu korisnika potrošače će upoznati s temom „Potrošač u svijetu elektroničkih komunikacija“. O zaštiti potrošača u pošti educirat će Josipa Đerek, Viši stručnjak pravnih poslova. S obzirom na to da se već nekoliko mjeseci pripremamo za uvođenje eura, Ana Smoljak, predsjednica Društva Potrošačica obradit će temu „Dolazi euro“. „Saznat će kako će se odvijati proces zamjene valute, educirat će se o pravilima preračunavanja cijena, vremenskom razdoblju dvojnog optjecaja, te o zadacima i odgovornosti pojedinih dionika.“ – Ana Smoljak, predsjednica Društva Potrošačica.

Ovim putem pozivamo sve zainteresirane potrošačice i potrošače na javnu tribinu „Prava potrošača“ koja će se održati u Domu kulture Brod Moravice, na adersi Stjepana Radića 1, Brod Moravice, u petak, 4. studenog ove godine, s početkom u 10:00 sati.

Ana Smoljak

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)