U sklopu projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj UP.04.2.1.11.0035. Društvo Potrošačica je s partnerima na projektu provelo jedanaest radionica sa svrhom jačanja i unaprjeđenja kapaciteta zaposlenika i/ili volontera OCD. Spomenuti projekt provodi Društvo Potrošačica s partnerima Udrugom za pravnu pomoć i Centrom za edukaciju i informiranje potrošača. Zadnja, jedanaesta radionica Korištenje komunikacijskih tehnologija je provedena online u srijedu 28. rujna ove godine. Izvoditeljica radionice bila je Ana Smoljak, koordinatorica projekta. Sudionici su na radionici korištenje komunikacijskih tehnologija saznali da je digitalno komuniciranje svaki oblik komuniciranja koji koristi digitalne tehnologije. Kako najveće društvene mreže određuju koliko će se kakvog sadržaja prikazivati u feedovima korisnika? Algoritmi društvenih mreža daju prioritet sadržaju za kojeg su korisnici pokazali određeni interes i koji bi ih mogao zanimati. Nakon društvenih mreža na radionici je obrađena tema newsletter. Newsletter je oblik komunikacije putem e-maila koji se koristi u promotivne svrhe: promoviranje aktivnosti i projekata udruge. Uz društvene mreže i newsletter tema radionice bile su i web stranice i blog. Naime, web stranice su ključne za vidljivost i promociju projekata OCD. Budući da je danas blogiranje u Hrvatskoj sve popularnije, u zadnjem dijelu radionice objašnjeno je kako koristiti blog za digitalno komuniciranje.
Društvo Potrošačica s partnerima na projektu se zahvaljuje svim sudionicima radionice na participiranju.
Ukupna vrijednost projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj iznosi 490.831,40 HRK. Projekt financira Europska unija kroz Europski socijalni fond. Projekt financira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Više informacija na potrosacica.hr